Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 maart 2014

Let's Get Bizzee - MDF Paaseieren

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het HobbyVision Design team blog.
Deze keer heb ik de MDF paaseieren van Let's Get Bizzee gepimpt.
Deze heb ik verwerkt op een MDF houder van Let's Get Bizzee, zodat je het mooi neer kan zetten.

Het gebruikte papier is van Authentique, Hope.


Op de eieren zelf heb ik weinig decoratie gedaan, ik vond dat het geheel dan echt te druk werd.
Links heb ik wat Softboard Honeycomb 478.007.001 van Dutch Doobadoo gebruikt, daarvoor een paar paaseieren van Dutch Doobadoo.



De onderste houder heb ik bruin geschilderd met Acrylverf. Daarop wat Curly Moos verwerkt.
Rondom de houder heb ik speels een hekje 472.948.008 van Dutch Doobadoo verwerkt.


Aan de rechterkant nog wat jute touw, Dutch Doobadoo vlinders 472.948.007 en wat paaseitjes 472.948.015.

De stempel van de konijntje 6410/0070 is van Noor! Design, deze heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx




2 opmerkingen:

Ghea zei

wow wat een ontzettend leuk Paas tafereeltje Janine helemaal goed zo.
Liefs Ghea

Bepanah zei

I Love It.Bepanah Episodes.I Enjoy.
I Love It.Sacred Game Full Movie.I Like Your All Posts.