Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 7 maart 2014

Fashion Girl

Hallo allemaal,

Er zijn weer een heleboel nieuwe spulletjes uitgekomen...waaronder deze stempels
van Noor! Design van het thema "FASION"
En van Tim Holtz was de "spritzer" binnen waarmee je met een soort blaasbalgje
en distress markers een airbrush effect kan maken... 

 Wat ik heb gedaan is deze kaart opbouwen door een achtergrond te maken met
de Spritzer en de markers. De bomen aan de rechterkant kun je maken door
harder of zachter te knijpen, want hoe harder je in de blaasbalg knijpt hoe meer inkt er van de distress marker af zal komen. Na het maken van de achtergrond heb ik de
silhouette stempel - Fashion girls 2 met zwarte stempelinkt erop gestempelt
De tekst is van de clear stamp - Fashion - 
Deze heb ik met versamark gestempelt en met zwarte embossingpoeder bewerkt.
Het geheel zit op een kaart die ik met een "oude" nestabilitie uit het Glaze cardstock
heb gestanst...Erg leuk papier bij het thema Fashion.
Daarna alles op een basiskaart geplakt en wat versieringen aangebracht zoals
wat bloemen en de hartjes van Doobadoo.

Dan rest mij nog jullie een fijne dag verder te wensen en graag tot gauw,

Liefs Janet

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje. De kleuren zijn schitterend!
GerJanne

Natasja's Kaarten zei

Wat een mooi kaart is dit geworden! Heel erg mooi!

Groetjes, Natasja