Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 maart 2014

Birthday Wishes !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Genieten jullie ook zo van het prachtige weer ???
Ik in ieder geval wel hoor, heerlijk in de tuin, het zonnetje doet zijn werk wel :)

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien die ik gemaakt heb voor het HobbyVision Design Team blog.


Het prachtige papier is van Studio Light, paperblock 01, ik ben helemaal gek op die prachtige paarstinten !!

De basiskaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, Frames ornament vierkant.

Het afdrukje is een stempel van Little Darlings Rubber Stamps - Saturated Canary en heet "Emma"
Ik heb haar ingekleurd met PanPastels.
Rondom het afdrukje heb ik Enamel Frantage gebruikt, kleur Wine.

Het ribbelkarton is van Joy! Crafts.

Het metalen hart aan de rechterkant is van Maya Road, "Love Bubbles".

En ja ... een kaart zonder Noor! Design artikelen kan bij mij natuurlijk niet :), hieronder de artikelen die ik gebruikt heb :

Notebook stans, art. nr. 6002/0259
Blauwe mal ovaal, art. nr. 6002/0304
Postcard stempel, art. nr. 6410/0031

Houten vlinder van Studio Calico, wit gemaakt met Gesso en hierop pareltjes gedaan met Viva Perlen pen.

Ter versiering heb ik nog een verbandgaasje, kant, bloemen en plakparels verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met mijn kaartje :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx


1 opmerking:

corryskaart zei

hoi astrid
een prachtige kaart en zo mooi omdat er zoveel op te zien is!
groetjes corry