Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 7 februari 2014

I Love You !!!

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is het mijn beurt om jullie een nieuwe creatie te showen.

Deze keer heb ik een tag gemaakt, maar dan gewoon recht. Je zou ook kunnen zeggen dat het een rechthoekige kaart is, mag allemaal hoor :)


De basiskaart is 10,5 x 17 cm en heb hiervoor wit cardstock gebruikt.
Het papier is van Maja Design "Vintage Autumn Basics"

Het afdrukje is van Saturated Canary "There's Always Tomorrow", deze komt deze maand uit. Ze kijkt wel heel erg verdrietig, maar ik vind het toch wel een schatje hoor.

Rondom het afdrukje heb ik weer Frantage Enamel gebruikt, kleur Shabby White.

En ja ... jullie kennen mij vast al een beetje :) ..... ook deze keer weer vele Noor! Design artikelen gebruikt.

Rechtsboven de ronde mal, stencil nr. 2, art. nr. 6003/1002
Hierop in kraft karton het hoekje, art. nr. 6002/0148
De muzieknoten border, art. nr. 6002/0272
Veren, art. nr. 6002/0292

Ribbelkarton van Joy! Crafts, art. nr. 8089/0214
Deze heb ik weer ingesmeerd met Gesso.

De honingraat is van Dutch Doobadoo, ook deze is bewerkt met Gesso.

De vlinders zijn gemaakt met Mod Podge - Nature en klei van Artista Soft.
Naderhand zijn de vlinders ingekleurd met Viva Decor Maya Gold, Aubergine

De tekst hoort bij het Design Papier van Maja Design.

Het houten hartje is van Studio Calico.

Verder heb ik nog een stukje verbandgaas, kant en bloemen ter decoratie gebruikt.

Alle randen zijn bewerkt met Walnut Stain Distress inkt.

Het afdrukje is ingekleurd met Copic Markers.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer wat inspiratie heb gegeven :)
Ik wil jullie alvast bedanken voor je bezoekje, geniet van het weekend en tot de volgende keer !!!

Geen opmerkingen: