Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 oktober 2013

Winter ...


Hallo allemaal,

Het is nog geen winter maar op mijn kaart is het toch een beetje ijzig...
Ik heb met de mask van Doobadoo een muurtje gemaakt met pasta en daar
na het afhalen van de mask meteen een laag eiskristall overheen gestrooid.
Dit lichtjes aandrukken en laten drogen. Zo krijg je een glittermuurtje...

In het muurtje heb ik een raam gemaakt door het patroon aan de achterkant
uit te snijden en het raam er aan de voorkant op te plakken.
Het raam zelf heb ik van een stukje mica voorzien met een kantje.
Achter het raampje zit een tekstje "warm winter wishes" van de stempelset.
Aan de onderkant heb ik de randstans van de "ribbon & bows" serie geplakt.
Hier heb ik het zelfde kantje door geregen als dat achter het raampje is geplakt.
Met een witte Molotow marker heb ik de witte lijnen op de strik getekend.
Verder heb ik de ijskristallen gebruikt. Zowel de rand als de losse.
Het design papier komt van het paperbloc winter wishes .
En onder het design papier zit nog ribbelkarton.

♥♥♥Liefs Janet♥♥♥


4 opmerkingen:

Hanny zei

Wat heb je die muur mooi gemaakt, ziet er prachtig uit en een mooi geheel.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart, super'
groetjes Janie

lenywim35 zei

Schitterend gedaan Janet. Super Ga proberen hier die eiskrastal te koen. Lijkt me gaaf gr leny w

Willeke zei

Wat een mooie kaart, echt schitterend met dat muurtje van eiskristall,
groetjes van Willeke
http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/