Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 oktober 2013

Vintage


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Het is een echte vintage kaart geworden, die ik gemaakt heb met allemaal mooie mallen van JoyCrafts.


Ik heb allereerst de mooie nieuwe vierkante mal 6002/0172 en het leuke vogelkooitje mal 6003/0034.
Ik heb het vogelkooitje uitgesneden met spiegelkarton 8011/0107. Het mooie designpapier is van Maja design. de leuke vlinders zijn van Dutch Doobadoo.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie een hele fijne dag.
Dank je wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

Renate zei

Super mooi kaartje. Heel elegant.

-xies- Renate.

Anneke zei

wow Ineke, hij is schitterend en prachtig het plaatje en mooie embellishments.
groetjes van An