Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 18 oktober 2013

Let's Get Bizzee - 3 hartjes fotolijstjes gepimpt!!



Vandaag is het mijn beurt om weer iets te plaatsen op het HobbyVision Design Team blog.
Deze keer heb ik ervoor gekozen om 3 MDF hartjes van Let's Get Bizzee te pimpen. Hiervoor heb ik papier van Maja Design gebruikt - Vintage Spring.

Per hartje zal ik een opsomming maken van de gebruikte spullen.
 
 
* Stans Noor! Design - Floral Flourishes vogelhuisje 6002/0195
* Stans Noor! Design - Floral Flourishes swirl bladeren 6002/0162
* Noor! Design - Vintage Flourishes vlinder 6003/0023
* Bindring Joy! Crafts - antiek 35mm 6200/0132
 
 

 
* Parelhartjes Rayher Hobby
* Medaillon Scrap Unlimited
* Houten vogelhuisje Maya Road
* Brads schroef
* Vlinders Dutch Doobadoo

 
* Stansmal Noor! Design - Vlaggetjes 6003/0028
 
De Vintage plaatjes zijn van Pion Design.
 
De hartjes zitten ook allemaal per 3 verpakt, je kan ze uiteraard ook alle 3 in een compleet ander thema maken.
 
MDF Let`s Get Bizzee - Fotolijst Hart 174 x 165 mm 2-delig 3 stuks                 
Ik hoop dat ik jullie hiermee weer inspiratie kan geven.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achtelaten.

Liefs Jenine xXx
 

6 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Prachtig gemaakt Jenine!
groetjes Anita

janieworkum zei

wat zijn dit toppertjes, zo mooi
groetjes Janie

Cards en Box bij Lady M zei

wat zijn ze mooi groetjes maartje

Ellen zei

Beeldschoon!!!
Liefs Ellen

anncreatief zei

Wouw prachtig
Liefs Anneke

Renate zei

Prachtig gemaakt. Ik ben er gewoon sprakeloos van...

-xies- Renate.