Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 augustus 2013

Een bloemetje om je op te fleuren

Goedmorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt
met shadow inkt en stempels van Studio Light.


Met een stukje van een spons heb ik verschillende tinten blauwe shadow inkt aangebracht
op de kaart.
In de linker onderhoek heb ik de kleur donkerder aangebracht zodat je een
mooi contrast verkrijgt. 
In het midden heb ik ook wat roze aangebracht.
Ik heb dit met een sponsje gedaan en ook echt gesponsd. 
Dit geeft een ander effect dan wanneer je een blendig tool gebruikt.
De vlinders zijn gestempels en vervolgens uitgeknipt
en opgeplakt. 
Dit heb ik ook gedaan met de tekst (ook van StudioLight)
Na het stempelen is de tekst uitgestansd met een spelbinder mall
en met 3d foam opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


3 opmerkingen:

Hanny zei

Prachtig, ik vind dit erg mooi gemaakt Lydia.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart met de mooie vlinders, gaaf ☺

Groetjesss Erica ☼

janieworkum zei

een beeldige kaart met de vlinders
groetjes Janie