Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 20 april 2013

Challenge #15 - Bingo


We beginnen met onze 15de challenge. De challenge blijft niet bovenaan staan maar in de rechterzijbalk staat een link naar de challenge, zodat je hem altijd terug kunt vinden.

We begin with our 15th challenge. The challenge dus not stay on the top. You can find it always in the sidebar of this blog.

Deze maand is de challenge gekozen door Tiets: Bingo spelen

This challenge is choosen by Tiets: Play Bingo

kies een rij uit deze bingokaart  dat mag zowel horizontaal, verticaal maar ook diagonaal en gebruik die 3 dingen op je kaart.

Hier wat voorbeelden van het DT team ter inspiratie:
Here you can find some inspiration from our DT team:


Jenine:
(Bloemen - touw - bedel)





Tiets:
(stans - plakparels - kant/lint)




Ineke:
(stans - plakparels - kant/lint)



Femmy:
(Bloemen - pons - stans)



Caroline:
(Bloemen - touw - bedel)



Lydia:
(Parels - kant - stans)




Janet:


Astrid:
(Stans - plakparels - lint/kant)


Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

Rules:

A minimum of 15 participants for the price.

The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

De challenge loopt tot en met zondag 19 Mei, daarna maken we de winnaar bekend die van Hobbyvision een prijsje krijgt.

De prijs is een waardebon van € 10,00 te besteden bij Hobbyvision.

You can place your card till Sunday 19 May, than we we will announce the winner. This winner get a price from Hobbyvision

The price is a voucher from € 10,00 from Hobbyvision.

Veel succes met het maken van de kaart.
We wish you good luck with making this card.




7 opmerkingen:

mariska zei

Wat een leuke challenge! En ik hoop dat ik hem mag combineren met een andere challenge. Want dan kan ik aan deze meedoen :D
Mijn link staat er al, maar als het niet goed is dan mogen jullie hem er altijd tussen uit halen.

Liefs mariska

Rosina zei

Hele leuke challenge.....en wat een geweldige leuke voorbeelden zijn er gemaakt door het DT
Ik heb ook mijn best gedaan en mijn kaartje erbij geplaatst
groetjes Rosina

leonenkarin.blogspot.com zei

Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt hoor! Super leuk om weer mee te doen :D

Groetjes, Karin

ps. de challenge is nog niet aangepast in jullie sitebar ;p

Cinderella zei

Een leuke challenge en de voorbeelden zijn geweldig
Ik heb mijn kaart net gelinkt.
Een fijn weekend
Creatieve groetjes Cinderella(Cindy)

anneke's creaties zei

wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
ik doe graag mee en heb mijn kaart geplaatst

groetjes anneke

Ans Gilbert zei

Prachtige voorbeeldkaarten, ik doe graag mee..groetjes van Ans

Judith Liefting zei

Mooie voorbeelden, ik ga mijn best doen!