Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 10 maart 2013

Just a Note

Hallo Bloglezers,

Deze keer heb ik me weer een lekker uitgeleefd met mijn favoriete kleur
"Roze"
Heerlijk om te werken in en met Roze.
Het papier komt uit een blokje van BoBunny "Isabelle" 


deze dame is gekleurd met Faber Castell potloden.
Ik vond overigens ook deze hele leuke jute labels in de webwinkel,
je kunt hier je teksten heel goed op stempelen en dat heb ik gedaan met de tekst
stempels van Noor design. Achter de roosjes is ook een bloemen die gemaakt met een Noor stans
gestoken. De pin is een hand made creatie
die weer door een knoopje is gestoken.

de kleuren Faber Castel Potloden die gebruikt zijn
Huid: 132 189 130
Haar: 175 177 283
Jurk 123 125 129
Schoen: 176 178
Eend: 107 115
Lam: 271

Ik hoop jullie weer te hebben geïnspireerd met deze kaart.


9 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een bjoetie!!

Gr Antoinette

esmee zei

een prachtig kaartje

janieworkum zei

Wat een schitterende Kaart , hele mooie kleurtinten gebruikt.
groetjes Janie

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart.

groetjes karin

Frouwkje zei

Mooi!! Lydia!
Gave kleurencombinatie!!
Liefs, Frouwkje

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart. Helemaal leuk in deze kleuren. Echt een toppertje.
groetjes Joke

Sandra zei

wat een lieverdje van een kaartje
gr sandra

Anoniem zei

. There are often fresh issues and chance to which the
industry must once more adapt and reply.

Also visit my blog; datingn

Anoniem zei

Hey there! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to give it a
look. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking
and will be tweeting this to my followers! Terrific blog and
great design and style.

my blog; dating for adults