Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 januari 2013

Magnolia mini album

Jullie konden zondag met de challenge al de eerste pagina zien en nu dan de rest van mijn mini album.
Op de eerste pagina zie je Tilda blowing hearts ingekleurd met Faber castell potloden.
Ook natuurlijk weer diverse Noor! Design artikelen gebruikt
 Hier zie je Tilda with little pocket, ook gekleurd met de faber potloden.
Dit afdrukje heb ik uitgestans in een cirkel en aan de zijkanten een paar postcard stempels van magnolia gestempeld.  Het hekje is van Tim Holtz en het grasrandje, en de bloemen bij het hekje zijn van Noor! Design. Op de linker blz zie je nog de nieuwe vintage flourishes bloem.


 Dit is Pink Ribbon Tilda ingekleurd met de faber potloden weer. Het papier is trouwens een oude lijn van Tim Holtz.  Achter Tilda zie je een halve nieuwe ronde doily  en ook de vlaggetjes met alfabet letters 3 zijn van Noor! Design.   Jute, kant en lint erachter gestrikt en een stempel van kasiercraft ertussen geschoven.
 Ook hier weer aan de linker kant de vintage flourishes bloem.


 De laatste is Tilda with Dot bow.  Ik heb haar uitgeknipt en geplakt op de frame rechthoek.
De bloem is van Joy! Crafts en heb ik gekreukt in mijn handen en toen met een bradje vast gezet.
Het flesje (Tim Holtz) gevuld met glitter  en de takjes van Noor erachter geplakt.
De tekst komt van de stempelsheet recht 2 van Noor .


op de achterkant nog een paar restjes papier geplakt met mijn eigen naam stempel.

ik hoop dat jullie weer geinspireerd zijn en wens jullie een fijne dag toe!
Liefs Tiets xx

8 opmerkingen:

Sandra zei

ziet er wel weer heel gaaf uit hoor Tiets
gr sandra

Liefs Ineke zei

Tiets wat heb je dit weer schitterend gemaakt.

Liefs van Ineke

janieworkum zei

Schitterend gemaakt Tiets en mooie kleuren gebruikt,
groetjes Janie

Hanny zei

Wow Tiets, dit is weer een juweeltje, schitterend,
liefs Hanny

Corrie zei

Wauwwww wat mooi Tiets
Groetjes Corrie

Anita's blog zei

Wauw, heel mooi gedaan!

Muuske zei

Ziet er heel mooi uit.lijkt me wel veel werk.groetjes Margo.

Nellie zei

Dat ziet er prachtig uit!! Super leuke detials!!

Groetjes, Nellie