Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 januari 2013

Kisses

Goedemorgen mensen. Na een maandje afwezigheid (heb december/januari in Egypte gezeten) ben ik weer terug met een nieuw kaartje voor jullie. Wat zijn er in de tussentijd toch een hoop mooie dingen voor onze hobby uitgekomen! 
Voor dit kaartje heb ik gekozen voor een stempeltje uit de nieuwe serie van Magnolia 'With Love' en dit is 'Lonely Tilda with her Heart'. Ik heb haar ingekleurd met de Copics.
Het papier dat ik gebruikt heb is een paperpadje van Kaiserkraft, 'Forget me Not'.
Stansmallen die gebruikt zijn:
Noor! Design Frame Rechthoek 6002-0146. Deze heb ik bewerkt met een Distress Marker, 'Picket Fence'.
Noor! Design Hoekje Franse Lelie 6002-0136. Het hoekje heb ik bewerkt met Distress Inkt 'Walnut Stain'.
Swirl Doohickey Magnolia 'Leaf & Swirl'
Randje Doohickey Magnolia 'Sweet Lovely Lace'
De takjes en het vlindertje zijn malletjes van Cheery Linn en de rechthoek binnen in de kaart is een Nestabilitie.
De tag aan de zijkant is van Kaiserkraft, 'Paper Tags & Shapes Raw Kraft'.
Verder plakparels bruin en van Prima Marketing 'Say it in Crystals' nr. 51421 gebruikt.
Nog een Vintage Pendant gebruikt van Scrap Unlimited. Hier heb ik een stukje scrappapier achter geplakt. Dit geeft een erg leuk effect.
Het lint en Stickels, Stardust maken het geheel af.
Ik hoop dat dit voorbeeldje jullie weer genoeg inspiratie geeft voor jullie eigen kaartjes! Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.




Copics:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blos: E93, R21
Haar: N1, N3, N5, N7, N9
Broekpak: BG000, B91, B93, B95, B97, B99, YR30, Y23, Y26
Schoenen: N3, N5, N7
Hart: R00, R01, R02, E93, E95


11 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi kaartje

Joke zei

Prachtig kaartje en mooi ingekleurd.
groetjes Joke

Karin zei

Heel mooi Caroline

Groetjes karin xx

Hanny zei

Hallo Caroline

Heerlijke tijd om in Egypte te zitten, niet te warm maar lekker aangenaam. Nu dus weer terug in de regen;) Je hebt een prachtige kaart gemaakt,lekker veel te zien, daar hou ik wel van,
liefs Hanny♥

Alice zei

Mooie kaart
Groetjes Alice

Corrie zei

Wat een lief kaartje Caroline
Groetjes Corrie

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart,
groetjes janie

Angela zei

Schitterend kaart, Caroline.

Muuske zei

Prachtige kaart hele mooie details.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend Caroline, heel mooi.
liefs van Anita

Marieke zei

Wat een tegenvaller hier dan de temperatuur waarschijnlijk ;-)
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, leuke details, lekker druk/vol.

Groetjes van Marieke