Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 september 2012

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb vandaag gebruik gemaakt van verschillende materialen van JoyCrafts.

Dit is mijn kaart geworden


Allereerst heb ik een schitterende mal van Noor! Design gebruikt 6002/0147
Ook heb ik een clearstamp gebruikt van JoyCrafts 6410/0051.

Het mooie takje is een floral flourishes 6003/0001

De tekst is een stempel van Mariannedesign EC0132.

De clear stamp heb ik gestempeld met blanke inkt, embossingpoeder er over gestrooid en toen gedroogd met de heattool. Verder heb ik wat scrapbloemen, kant, lint, roosjes en plakparels gebruikt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

5 opmerkingen:

Sandra zei

superkaartje weer hoor ineke
gr sandra

Unknown zei

Heel mooi!!
Groeten van Ageeth

Joke zei

Heel mooi gedaan.
groetjes Joke

Unknown zei

Ziet er weer mooi uit Ineke.
Groetjes Saskia

Femmy zei

Schitterend Ineke!