Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 26 juli 2012

Kalender(tje)

Hallo allemaal,

Deze keer wilde ik jullie graag een kalendertje laten zien.
Het totaal is 13,5 bij 20 cm groot.
Het kalendertje is dus echt een "tje"
Ik heb craftpaper van 13,5 x 20 cm gesneden en hierop designpapier
gebruikt van een paperpad van Fancypantsdesign - Country Boutique
Daarop weer een doily en een stukje ribbelkarton met een label erachter. 
Daarna het kalendertje erop geplakt en de versiering aangebracht.
De stempel is "editor Tilda" van de nieuwste magnolia serie.
Onderaan hangen nog minilabeltjes waar ik 2013 op heb geplakt.
De letters kalender zijn op de vlaggenlijn geplakt wat een stans
is van Joy!crafts. Verder nog wat bloemen en parels en witte gesso.
Het hangertje heb ik zelf gefabriceerd met ijzerdraad met gesso erop.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk ideetje vinden !

Image and video hosting by TinyPic

7 opmerkingen:

Dina zei

super

Sandra zei

superleuk janet
gr sandra

Karin zei

Super leuk Janet!!

groetjes karin xx

Margreet zei

Wat een prachtige kalender
Groetjes Margreet

Nellie zei

Wat een geweldig leuk idee!! Super mooi gedaan!!

Groetjes, Nellie

Ghea zei

Jij zit ook altijd bomvol prachtige ideetjes.
Heel leuk Janet.
Liefs Ghea

Femmy zei

mooi geworden